Axis masažna terapija je uspešna, ko je podprta z GIBANJEM

 Z AMT odpravimo blokade in s tem vzpodbudimo mehanizme spontanega zdravljenja v telesu. Vendar vam samo masaža ne bo pomagala, če je ne podprete z gibanjem. Vso ravnovesje, ki se vzpostavi z masažo, se sproti ohranja s posamezniku prilagojenim gibanjem. Pomagate si lahko le sami, kajti od vas samih je odvisno, kako boste naprej skrbeli za svoje zdravje. Za svetovanje poskrbimo mi.

Vadimo z vami in vas naučimo  pravilnega gibanja, ki je prilagojeno vašim težavam.

 

»Vadi telo, da okrepiš um.«

Smo dvonožna bitja in naša telesa so bila ustvarjena za gibanje. Danes smo z vsemi tehnološkimi izumi zatrli gibanje in s tem tudi resno ogrozili svoje zdravje. Človek je postal “homo sedens”. Namesto hoje, ki je človekovo najbolj naravno gibanje, smo si izmislili najbolj čudaške načine razgibavanja. Bremena so nadomestile različne fitnes naprave, peš poti so nadomestila dvigala in avtomobili, sveži zrak smo zamenjali z zadušljivimi klimatiziranimi zaprtimi prostori, zvoke narave smo zatrli z radijskimi sprejemniki in bučno glasbo.

Človek je odgovoren za
3 sisteme v telesu
:

Za SRČNO ŽILNI SISTEM
poskrbimo z gibanji kot so: hoja, tek, plavanje, kolesarjenje,….Gibanja, ki trajajo dlje časa, pri katerih dvignemo srčni utrip in poženemo kri po žilah. Z gibanjem najhitreje dvignemo energijo, in ko je naša energija visoka, so tudi misli bolj svetle, jasne in visoke. Najbolj pomembno je, da si izberete takšno gibanje, ki bo protiutež vašemu delu v službi in gibanje, kjer lahko poslušate svoje telo. Kjer si lahko prisluhnete. Izogibajte se gibanjem, ki vas izčrpavajo. Ne kaznujte svojega telesa z napornimi vadbami.

Za MIŠIČNI SISTEM
poskrbimo z Axis vadbo. Namen AXIS vaj je, zavestno nadzorovati določene mišice ter jih tako znati bolje napeti ali sprostiti. Gibanje mora biti počasno, kontrolirano, umirjeno in usklajeno z dihanjem. Dihanje v bistvu vodi naš gib. Ob takem gibanju smo lahko prisotni in sposobni opazovati, kako nam (raz)um vodi mišico ob polnem zavedanju. Tako skozi gibanje in mirovanje svojega telesa vedno bolj občutimo sebe.  Naša misel skrbno bdi nad lepim in polnim gibom ter dihom. In to je celovitost, ki  tiči v nas samih kot potencial za delovanje, ki podpira telesne potrebe. Po končani Axis vaji obmirujmo in občutimo, kako je telo polnejše in bolj živo, um pa umirjen! Ko smo živi in zdravi, se lažje soočamo s težkimi situacijami v življenju in postajamo boljši človek.

Za ENERGIJSKI SISTEM
katerega napolnimo s sproščanjem, dihanjem in umirjanjem. S kratkimi vpogledi vase.
Več si preberite v članku  Energija.

 

Naloga AXIS trenerja je:


Svetovanje in načrtovanje pri ustvarjanju novega, bolj zdravega
in posamezniku prilagojenega načina gibanja.

Ozaveščanje, da nam zdravje ni bilo podarjeno z rojstvom,
ampak z aktivnim sodelovanjem po načelih zdravega načina življenja.

Individualna ali skupinska vodena vadba.

NAROČILO TERMINA

 

»Zdravje je največje bogastvo.«

Vsaka poškodba je nezaželena, saj nam oteži vsakodnevne dejavnosti, športnikom pa celo prepreči normalen trening in s tem doseganje ciljev, ki si jih je zadal.

Cilj rehabilitacije je izboljšanje poškodovanega tkiva in preprečevanje naporov,  ki bi lahko bili škodljivi pri procesu zdravljenja. To naredimo z razumevanjem in poznavanjem celjenja različnih tkiv in pripravo ustreznega individualnega programa vadbe.

Vsak program vsebuje več faz, ki so nujno potrebne za celovito sanacijo poškodbe. Več si preberite v članku Športne poškodbe in rehabilitacija.

Potek procesa:

UVODNA ANAMNEZA


SESTAVA PROGRAMA in OSNOVNI NAPOTKI

VADBA Z OSEBNIM TRENERJEM

VRNITEV K VSAKODNEVNIM AKTIVNOSTIM

 

Naloga AXIS trenerja je:


Svetovanje in načrtovanje programa rehabilitacije.

Ozaveščanje in učenje pravilne izvedbe vaj in gibanj.

Individualno vodena vadba.

NAROČILO TERMINA