Je vaša služba sedeča?

Desna slika lepo prikazuje, na katerih predelih hrbtenica najbolj trpi zaradi prisiljene drže v sedenju. Ob vsakodnevnem dolgo trajajočem sedečem položaju se najprej utrudijo mišice (predel vratu, ramen, prsni ter ledveno-križnični predel). Če se ne gibamo, in če mišic ne utrjujemo s krepilnimi in razteznimi vajami, le-te postajajo zategle in slabo prekrvljene. Take mišico prisilijo telo v slabo držo, ki začne povzročati bolečine, kasneje pa tudi težko ozdravljiva kronična obolenja.

Blokada v vratnem predelu hrbtenice povzroča vnetje živcev, ki tukaj izstopajo in s tem je motena tudi oskrba mišic in organov, ki jih ti živci oskrbujejo. Vemo, da živci vratnega predela hrbtenice oskrbujejo glavo (možgani, organi v glavi, ščitnica) ter mišice ramen in rok.  Kot posledica blokade vratnega dela hrbtenice se lahko pojavijo naslednje težave: glavoboli in migrene, vrtoglavost, slaba koncentracija in kronična utrujenost, težave s ščitnico in posledično hormonska neravnovesja, težave s sklepi ramen in rok (artritis, artroza, revma), mravljinčenje rok.

Če se blokada širi v prsni predel hrbtenice, so že ogroženi organi, ki ležijo v prsnem košu (srce, pljuča) in zgornjem delu trebušne votline (žolč, želodec, jetra, trebušna slinavka). Dihanje postane bolj plitvo, zato v telo vnesemo veliko manj kisika, ki je nujno potreben za delovanje tako mišic kot organov. Če so blokirani živci, je blokirano tudi ožilje, ki oskrbuje mišice in organe s krvjo, našo glavno in najbolj pomembno hrano. Tam, kjer je kri namreč ni bolezni.

Blokada v ledvenem in križničnem predelu hrbtenice pa ogroža oskrbo organov, ki ležijo v spodnjem predelu trebušne votline (črevesje, spolni organi, mehur) ter oskrbo medenice, kolkov in nog (išiasni živec). Veliko krat nas blokada v ledvenem in križničnem predelu hrbtenice z bolečino opozarja  v noge in stopala. Blokada v ledvenem in križničnem predelu hrbtenice lahko povzroča: bolečine v križu, bolečine v sklepih nog (artroza, artritis, revma), išias, hernia, bolečine v stopalih, mravljinčenje nog.

 

Z intenzivno globinsko masažo – AXIS terapijo odpravimo blokade tako, da prekrvimo mišice, odpravimo vnetja in vzpostavimo ravnovesje do te mere, da se proces naravnega zdravljenja začne. Terapije so samo v pomoč, stimulacijo in stabilizacijo. Največ naredite vi sami! Z gibanjem in primernimi vajami!

Če imate sedečo službo, priporočamo, da se med službo tudi čim več krat razgibate. Če eno urno sedenje prekinete za pet minut, vam bo hrbtenica zelo hvaležna. Malo se sprehodite (tudi če samo do WC-ja ali fotokopirnega stroja), razgibate telo s kroženji v vseh sklepih, nekaj predkloni, odkloni in zakloni.

Po službi ali (če je možno) pred njo, pa poskrbite za pametno rekreacijo. To je rekreacija, ki je protiutež vaši službi. Torej iz 8-10 urnega sedečega delovnika se verjetno ni najbolj pametno usesti na kolo. Pametneje je izbrati naravno gibanje kot je hoja, saj se pri hoji vretenca hrbtenice najlepše prehranjujejo in obnavljajo. S hojo vašemu telesu zagotovite srčno-žilni trening.

Za prožne in močne mišice pa poskrbite še z ustreznimi Joga Pilates vajami. To je odličen izbor in fantastična kombinacija za hrbtenico, ki je pretežno časa izpostavljena sedenju.




NE BI BILO BOLJ PRAKTIČNO,
ČE BI NAŠE E-NOVIČKE PREJELI KAR PO E-POŠTI?

Enostavno.
Samo vpišite vaše podatke in ob objavi novih novičk boste le te prejeli v e-nabiralnik.


Z nadaljevanjem sprejemate pogoje poslovanja in izjavo o zasebnosti.

1 komentar o “Hrbtenica vam ne bo hvaležna

Dodaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Pin It on Pinterest

Share This
BREZPLAČEN E-PRIROČNIK

NAROČITE eNovičke in
ZASTONJ pošljemo e-Priročnik:

KORONA -
točka preloma v naši evoluciji

Z nadaljevanjem sprejemate
pogoje poslovanja in izjavo o zasebnosti.