Masaža je nedvomno boljša, če jo na nas izvaja izkušen maser ali terapevt. Pa vendar, tudi z masiranjem samega sebe, lahko dosežemo podobne učinke. S samomasažo ne le, da se ukvarjamo s samim seboj, temveč poskrbimo tudi za:

Sprostitev
Že sam dotik deluje blagodejno in zbudi takojšen občutek umirjenosti. Z nežnim tapkanjem in udarjanjem učinkovito odpravimo napetosti v mišicah in je učinek sprostitve še globlji. Uravnotežita se živčni in hormonski sistem, kar vodi k boljšemu počutju in razpoloženju.

Prekrvavitev
Spodbudi se krvni obtok in s tem se izboljša oskrba vseh tkiv s kisikom in hrano, ki ju kri prenaša v vse dele telesa. Dobra prekrvavitev prispeva k hitrejšemu izločanju toksinov, saj spodbudi limfni sistem. Če odpadnim snovem dovolimo, da se kopičijo in zastajajo v telesu, lahko to pripelje do vnetij v organih, kot tudi v mišicah in sklepih. Tam, kjer je kri, ni bolezni!

Samozdravljenje
Že z navadnim gladenjem lahko stimuliramo delovanje notranjih organov. Naprimer kroženje po trebuhu spodbuja delovanje črevesja. Gladenje in nežno tapkanje po ledvenem delu hrbta pogreje ledvičke in jih poživlja. Nežno drgnjenje vratu prebuja žlezo ščitnico. Pritiskanje in masiranje določenih točk na stopalih in drugje na telesu prav tako deluje zdravilno in olajša marsikatero težavo. Ko telo poživimo s samomasažo, le-to postane bolj čilo in zdravo.

 


 



NE BI BILO BOLJ PRAKTIČNO,
ČE BI NAŠE E-NOVIČKE PREJELI KAR PO E-POŠTI?

Enostavno.
Samo vpišite vaše podatke in ob objavi novih novičk boste le te prejeli v e-nabiralnik.


Z nadaljevanjem sprejemate pogoje poslovanja in izjavo o zasebnosti.

Pin It on Pinterest

Share This
BREZPLAČEN E-PRIROČNIK

NAROČITE eNovičke in
ZASTONJ pošljemo e-Priročnik:

KORONA -
točka preloma v naši evoluciji

Z nadaljevanjem sprejemate
pogoje poslovanja in izjavo o zasebnosti.