Tokratni recept zadovolji potrebo po sladkem, zdravem, hranljivem in lahko prebavljivem prigrizku. Priprava je enostavna in hitra, sestavin ni veliko.

 

.Hrana kot zdravilo:.

Prosena kaša je nadvse bogata z različnimi hranili, poleg tega pa je znana kot eno najlažje prebavljivih živil. Ne vsebuje glutena in ni alergeno živilo. Je torej odlično živilo za vse, ki imate težave z različnimi alergijami. Na naše telo deluje izrazito bazično. Vsebuje veliko prehranskih vlaknin, zato skrbi za optimalno zdravje našega prebavnega trakta. Deluje tudi kot probiotik – skrbi za mikrofloro našega notranjega ekosistema. Vsebuje malo sladkorjev in ima tudi relativno nizek glikemični indeks. Vitamin B3 (niacin), ki ga najdemo v proseni kaši, lahko pomaga znižati raven holesterola, kot tudi raven trigliceridov v krvi, s tem pa zmanjšuje tveganje za razvoj bolezni srca in ožilja. Zaradi visoke vsebnosti beljakovin je izvrstna za proizvodnjo prenašalcev živčnih dražljajev.
Prigrizek je v hladilniku obstojen do nekaj dni in nam lahko služi tudi za hitro in lahko prebavljivo kvalitetno malico.

Potrebujemo:

  • 250g prosene kaše
  • 2-3 jabolka
  • 250 g sladke albuminske skute
  • 300 g navadnega polnomastnega jogurta,
  • 1 jajce,
  • žličko meda,
  • cimet in
  • pest rozin

 

Priprava:

Kašo skuhamo v litru mleka ali vode. Kuhamo jo 15-20 minut.
V posebno posodo naribamo jabolka, dodamo sladko albuminsko skuto, navadni polnomastni jogurt, 1 jajce, žličko meda, cimet in pest rozin.
Ko je kaša kuhana, jo primešamo skutno jabolčni masi in vse skupaj zlijemo v pekač. Pečemo na 180°C cca. 30 – 40 minut, da zlato rumeno porjavi.
Počakamo, da se ohladi in dokončno strdi ter narežemo na poljubne koščke.

 

 

Dober tek!

 

 


 



NE BI BILO BOLJ PRAKTIČNO,
ČE BI NAŠE E-NOVIČKE PREJELI KAR PO E-POŠTI?

Enostavno.
Samo vpišite vaše podatke in ob objavi novih novičk boste le te prejeli v e-nabiralnik.


Z nadaljevanjem sprejemate pogoje poslovanja in izjavo o zasebnosti.

Pin It on Pinterest