Jejte vedno ob istem času.

☕ Zajtrkujte od 7. do 9. ure, ko je delovanje želodca optimalno. Začnimo s svežim sezonskim sadjem, uro za tem si privoščimo zajtrk.

☕ Kosilo zaužijte, ko je sonce najvišje, saj je takrat moč naših prebavil največja.

☕ Večerja naj bo 2 do 3 ure pred spanjem (med 17. in 18. uro), jed naj bo lahko prebavljiva.

Vmes si privoščite dva do tri lahke prigrizke, ki naj bodo v obliki sadja in zelenjave, oreščkov in semen.

Kadar ste v stresu ali slabo razpoloženi, to nikakor ni primeren čas za hranjenje. S stresom obremenjeno telo namreč ni sposobno dobro sprejemati in prebavljati hrane. Takrat gre vsa kri v mišice ali možgane, za pripravo na boj ali beg. Zato k jedi zmeraj sedite veselo razpoloženi in umirjeni, kar bo pospešilo vašo presnovo in prebavo. Tudi pri kuhanju in pripravljanju hrane bodite veseli, umirjeni in delajte z ljubeznijo.

Za dobro prebavo hrane je prav tako pomembno, da jo dobro prežvečite. Že v ustih se začne prebava, zato morate hrano zmleti v kašico še preden jo pogoltnete. Med hranjenjem ne pijte, ker pijača redči prebavne sokove in se zato hrana prebavlja počasneje. Nikoli ne jejte stoje in v naglici.

Dnevno popijte 6 do 8 kozarcev čiste žive vode. Opustite vse gazirane, umetne, konzervirane, sladke in alkoholne pijače. Kavo naj zamenja zeleni čaj.

Izbirajte med svežo, sezonsko hrano. To kar nam narava v določenem letnem času ponuja, je zagotovo najboljše hranilo za naše telo. Izogibajte se hitri, ocvrti, industrijsko predelani in sintetični hrani z dodatki, konzervansi in emulgatorji.
Hrana naj bo sveža, raznovrstna, biološko pridelana in enostavno pripravljena. Izogibajte se zelo hladni in zelo vroči hrani.



NE BI BILO BOLJ PRAKTIČNO,
ČE BI NAŠE E-NOVIČKE PREJELI KAR PO E-POŠTI?

Enostavno.
Samo vpišite vaše podatke in ob objavi novih novičk boste le te prejeli v e-nabiralnik.


Z nadaljevanjem sprejemate pogoje poslovanja in izjavo o zasebnosti.

Pin It on Pinterest